holly real story.

The secret of holly

Sunday, April 15, 2012

husqvarna te 250

husqvarna te 250 in Owners Manual

husqvarna te 250

husqvarna te 250 Owners Manual

husqvarna te 250 Owners Manual.Chalani potrebujem vediet od niekoho ci sa po vymene tesnenia pod hlavou dodatocne dotahuju skrutky na hlave motora.
Pred mesiacom som vymenil tesnenie pod hlavou 2.
Aj na autobazare,aj na bazos sk vidim tieto radia urcene hlavne pre vw,skoda,seatford.
Chcem sa spytat ake mate skusenosti zo suzuki swift 1.
Zaujmalo by ma ze ci pasuju manzety s chromovym ramikom z vw bora alebo golf na passat b5?
Uz som to videl na jednom passate a zaujmalo by ma ze ci to je vobec mozne alebo co to.
Mam taky problem ze huci prevdovka na 3 prevodovom stupni.
Olej som vymenil robi to stale.
Chcem sa tuna opytat odbornikov chcem kupit hondu civic z bazaru mam vin vozidla a nechcu mi v servise povedat ci to tam bolo a servisovali ze len ked pridem z technickym preukazom mohli.
Uz bolo vsetko robene hlava nieje prasknuta bola aj pod skuskou tesnenia vymenene termostat prepusta vodna pumpa funkcna cladic funkccny zapina aj ventilator.
Dobry den,poprosil by som vas o radu ohladom mojej pokazenej prevodovky na touaregujedna sa o rocnik 2005 3,0tdi 165kw kod prevodovky gvj6stupnova.
Zhanam niekoho kto by mi ju vedel.
Zdravim vsetkych, potreboval by som poradit, ci pasuje elektricka rucna brzda z kratkeho espace na grand espace.
Zdravim vas mam obavy o svoj motor 166 2.
Ï»¿ chalani potrebujem vediet od niekoho ci totality polonium vymene tesnenia cod hlavou dodatocne dotahuju skrutky na hlave motora.
Chcem summarize tunny opytat odbornikov chcem kupit hondu civil z bazaru mam vin vozidla a nechcu mi v servise povedat ci to tam bolo a servisovali ze len ked pridem z technickym preukazom mohli.
Ï»¿ chcem summarize tunny opytat odbornikov chcem kupit hondu civil z bazaru mam vin vozidla a nechcu mi v servise povedat ci to tam bolo a servisovali ze len ked pridem z technickym preukazom mohli.. husqvarna te 250

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home